Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

Τατίανα Στεφανίδου:Δείτε την με τατουαζ και αλυσίδα στην μύτη

Όλοι έχουμε τη σκοτεινή πλευρά μας και το ίδιο ισχύει και για την Τατιάνα Στεφανίδου, η οποία είπε να μας την αποκαλύψει μέσα από ένα από τα τέσσερα trailer που έχει ετοιμάσει για την εκπομπή της και θα προβληθούν σύντομα στο STAR.


Η ίδια όπως αποκάλυψε στο προσωπικό της blog στο TL!fe ξετρελάθηκε με την… dark πλευρά της και θέλησε να μας δείξει κάποιες εικόνες από την προετοιμασία της… μεταμόρφωσης.

Μέχρι και tattoo έκανε η Τάτι για να μπει στο πετσί του ρόλου, το οποίο της άρεσε πολύ και αποχωρίστηκε όπως εξομολογήθηκε, μόνο όταν η κόρη της, κλαίγοντας, την παρακάλεσε να το βγάλει!!!

«Η dark πλευρά μου, μου άρεσε παραδόξως. Το tattoo το κράτησα. Γύρισα σπίτι και έκανα πλάκα στα παιδιά μου. Αποκάλυψα ότι ήταν ψεύτικο μόνο όταν η κόρη μου άρχισε να κλαίει γοερά και να τσιρίζει, "μαμά πες μου ότι δεν είναι αλήθεια. Βγάλτο τώραααααα!!!"», έγραψε η παρουσιάστρια.

Το look ολοκληρώθηκε με κατακόκκινα, μακριά νύχια με τρουκς, μεταλιζέ φόρεμα, μπλε μαλλί παρακαλώ και σκουλαρίκι στη μύτη με αλυσίδα!!!

Περισσότερα φυσικά θα δείτε στις οθόνες σας και από ότι φαίνεται η Τατιάνα ετοιμάζει αρκετές εκπλήξεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου