Δευτέρα 17 Ιουλίου 2017

Ο Κωνσταντίνος Βασάλος απαντά στη Βασιλική Αγιαννοπούλου και τη Μαρί Ρόουζ Ταρκμανιάν



"Έχω να ασχοληθώ με τόσα ευχάριστα πράγματα στη ζωή μου που δεν μπορώ να ξοδεύω τον χρόνο μου σε αυτά".
AdTech Ad
Στεναχωρήθηκε ο Κωνσταντίνος Βασάλος όταν μετά τη συμμετοχή του στο Survivor, οι γυμνάστριες και συναθλήτριές του στο bodybuilding Βασιλική Αγιαννοπούλου και Μαρί Ρόουζ Ταρκμανιάν επιχείρησαν να τσαλακώσουν την εικόνα του; Είναι οι δύο γυναίκες που διεκδικούσαν τον τίτλο της επίσημης συντρόφου του Βασάλου όσο εκείνος έλειπε στον Άγιο Δομίνικο. Μάλιστα, η Κύπρια αθλήτρια του bodybuilding Μαρί Ρόουζ έκανε μια κίνηση που σχολιάστηκε ιδιαίτερα: πόσταρε στο social media τις προσωπικές συνομιλίες που είχε με τον Κωνσταντίνο.
Ο Κωνσταντίνος Βασάλος λέει στο Πρώτο Θέμα και τη Γεωργία Παπαδημητρίου: «Η αλήθεια είναι ότι η κίνηση αυτή με στεναχώρησε. Δεν θα έπρεπε να γίνει. Αλλά ο καθένας λειτουργεί με το δικό του σκεπτικό. Προσωπικά δεν θα έκανα ποτέ κάτι τέτοιο. Είναι κάτι που το έχω αφήσει πίσω μου. Γενικά δεν ασχολούμαι με το θέμα. Έχω να ασχοληθώ με τόσα ευχάριστα πράγματα στη ζωή μου που δεν μπορώ να ξοδεύω τον χρόνο μου σε αυτά.
Κάθε μέρα μου χρεώνουν και μία διαφορετική κοπέλα. Εγώ πάλι αναζητώ μια κοπέλα που να έχει προσωπικότητα. Σίγουρα κοιτάζω την εμφάνιση, αλλά δεν στέκομαι σε αυτή. Δεν είμαι τόσο ρηχός. Το θέμα είναι να υπάρχει συνεννόηση και μέσα από μια σχέση να γίνεις καλύτερος άνθρωπος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου