Πέμπτη 22 Μαρτίου 2018

Η Ειρήνη Κολιδά ερωτευμένη με τον Χρήστο Μποφίλιο

 
 
"100% δεν έχω επανέλθει ακόμα από το ατύχημα στο Survivor. Έχω ένα σοβαρό πρόβλημα στον αυχένα".
Η Ειρήνη Κολιδά και ο Χρήστος Μποφίλιος είναι ζευγάρι και η όμορφη γυμνάστρια φαίνεται πως είναι πιο ευτυχισμένη από ποτέ, έχοντας στη ζωή της τον πρώην πρωταθλητή κολύμβησης. Ένα χρόνο μετά τη συμμετοχή της στο Survivor, η ίδια εξομολογείται πως ακόμα δεν έχει αποκατασταθεί πλήρως η υγεία της μετά το τροχαίο στον Άγιο Δομίνικο.

«100% δεν έχω επανέλθει ακόμα. Έχω ένα σοβαρό πρόβλημα στον αυχένα, δεν ξέρω πότε θα επανέλθω», λέει η Ειρήνη Κολιδά. Όταν την ρωτούν για τον σύντροφό της, απαντά γενικά: «Δεν μου αρέσει να μιλάω για τα προσωπικά μου, είμαι πάρα πολύ καλά, είμαι ευτυχισμένη, είμαι πιο ήρεμη από όσο ήμουν στη ζωή μου».

δες το βιντεο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου